Friday, March 13, 2009

CERIA BerKARAOKE


12.30 mlm 12 mac 09..
smbungan cerita drp men boling..trus kami ke tmpt yg nak d tuju..karaoke ler
ahhh best sehh dah lama x layanz...pepun sajer nak lepas kan 10sion lepas men boling..
sib baik menang kan.Trus ke tmpt i2..sblm smpi sempat lagi kami g bli burger m'sia..kapel yg bukak gerai nih..muda lagi la budak2 ni.. bagus apa drp xde keja..bole buat part time mlm2 niaga erk..if awak dah dok umh baru nnti nak gak r niaga burger..if kena buat caranye..laku apa

menu yg dibeli ..
bUyen + benjo
bobok + benjo
cikly + daging
cikpit +daging
broedy + daging = air kong c ngi..boleyyyy

sedap apa burger budak tu jual mmg laku r..siap bukak meja utk dok mkn kat c2..

broedy dah smpi dulu..ermm tau jer die baran dah dtg..pasei tggu kami lama..
smpi jerk trus daftar dpt bilik no 13..mkn dulu baru r melalak..
mula2 malu nak layanz...lama2 awak lak nak konker tmpt tuuu..depa yg lain bengang jerk dgn awak,psl awak jer yg nak nyanyi..malass rr nak citer panjang2..layanzz jer r pic yg ada

p/s : b ler lagi nak layanz...lagu2 yg menyentuh jiwa boleyy..
hubby r org dah nak habez layanz lagu..br nak setat..pepun caiyok R BUYEN..

2 comments:

eMMe said...

gi melalak kakak kakak ku ini
hurm, tak ajak adik pung
waaaaa......

BUYEN said...

alaaa..adik g coti2 mecia tak ajak akak
waaaa..xpee..xpee..