Tuesday, September 17, 2013

JEMPUTAN KE VILLA JUTAWAN BERGANDA

Ya Allah..
Aku bersyukur ke hadratMu Ya Allah..
Semoga Hajah Ramlah sihat walafiat..bertambah rezekinya..sihat tubuh badannya..dan akan sentiasa memberi ilmu pengetahuan dan tunjuk ajar kepada semua anakanda Miss Z. Amin Ya Rabb..

Isnin 16 September 2013
Hari Malaysia

Hari yang penuh bermakna. Aku menghadiri Seminar Booster Pemangkin Kejayaan Dalam Zhulian. Aku bersyukur dan berbanyak terima kasih kepada Puan Hajah Ramlah, Bonda yang banyak mengajar aku selama ako di Miss Z. Alhamdulillah tidak putus-putus asa dan tidak penat lelah Bonda berterusan ingin senantiasa mengajar kami. Memberi tunjuk ajar. Seluruh Malaysia Bonda mengajar. Sangat bersyukur Bonda diberi kesihatan olehNya. Semoga berkat kejayaan Bonda sampai kepada anakanda semua. Orang yang benar-benar ikhlas bukan banyak untuk ALLAH SWT memberi ilham dan menyampaikan maklumat kepada hambanya. Amin..

Alhamdulillah..
Ako bersyukur walaupun ako tidak la sehebat kengkawan lain yang telah sangat berjaya. Tetapi ako beryukur rejki yang ako dapat hasil sendiri dan sambilan terhasil. Ye lah kita nak kita buat. Kita tak nak kita tak buat kita tak dapat. Kebanyakan orang di luar sana sangat mengANTI kan dengan MLM atau mana-mana syarikat jualan langsung..arghh bukan orang di luar sana laa. Ako pun dulu. Dan bermacam-macam jenis syarikat yang ako masuk dan join member. Semua nya tidak mendatangkan hasil. Sebab..? Sebab nya salah didikan dan salah asuhan atau salah sendiri. Kalau kita sendiri  ada Ilmu pengetahuan dan tidak main-main dah tentu kita pun akan mendapat hasil yang lumayan dan hasil yang memberangsangkan. Bukan laa ako nak kata ako ni pandai sangat berniaga. Tak pun..sebelum ni dah macam-macam perniagaan yang ako bikin. Banyak membantu orang daripada menjuai sendiri. Pun kena TIPU. Takyah laa kita sendiri nak cakap satu-satu syarikat tu PENIPU. Kita tengok lah syarikat apa..? Salah pilih dan salah diri sendiri tanggong laa SENDIRI.

Arghh aku nak semangat bercerita dan berkongsi kat sini hanya kegembiraan. Walaupun ako tidak mencapai lagi tahap IMPIAN aku yang sewajarnya. Tetapi aku tetap bersyukur bulanan yang aku dapat. Lepas laa untuk kegunaan harian, minyak kereta, keperluan anak-anak. Bertukar barangan ke semua Produk Zhulian sangat besh. Duit Bonus Zhulian bole roling semula untuk beli barang Mis Z semula..

Ok..Besh nye semalam dapat jemputan daripada Jutawan Berganda Zhulian daripada Bonda Hajah Ramlah untuk memasuki rumah beliau. Wahh seronok tak hengat. Selalu ako lalu aje depan rumah beliau. Dapat masuk teruja sakan. Begambo sana sini. Tq Bonda..



Sudut Pintu masuk..comey laa 2 ekor teddy ni..
Pasal Bonda Hajah Ramlah memang peminat tegar teddy..



Koleksi pelbagai botoi minyak wangi daripada Arab..


Sudut tepi pintu masuk tu kereta idaman..


Sudut Pintu Lif ke tingkat 1..


Sudut koleksi barangan kaca..


Bersama Bonda Hajah Ramlah.


Sudut permainan cucu-cucu Bonda..



Sudut ruang tamu ke 2..


Sudut tepi ruang tamu ke 2..


Sudut meja makan..lampu di atas tuu berharga 12K..


Sudut basuh tangan, bersih beb sinki tuu..


Sudut dapur basah..



Sudut meja makan..


Penyedut udara & penapis air Produk daripada Zhulian..


Bersama Bonda dan Puan Hajah Latifah Sabtu 
daripada MELAKA..


Sudut Pintu masuk....

No comments: