Monday, May 25, 2009

DiNNer WiF TaNSri Nor MoHamed YakCop


Epy family...wif my doter huhuhuh Nylies Safura...Muahhh


bergambar wif opis mate n family...


wif tanSri nor

Wahhhh mlm td macam family day lak rsenye...pagi ni baru sempat nak update..
Huhuhu terharunye dapat jumpa boSh lama N kawan2 lama wif family depa..
Makan d bangsar SeaFood..ni mmg tmpt restoran paberet TanSri.Dari dulu kami seopis mmg makan kat sini..Huhuhu...xtvt aku mggu ni makan jerk..padahal tak selera dek tekak yg sakit nih..sib baik makan mlm tadi tak batuk banyak..dah2 lak terlambat sampai mula kul 8 aku sampai kul 8 lebeh sket...sampai jerk semua org tengah makan..huhuhuh
xpelaaaa...tapi dpt gak makan yg best2...haaa yg terharunye lagi...depa sambutkan bufday aku yg dah terlepas tuuuu...sama dgn Bosh aku...Mejar Ashaari..2 Mei aku 5 Mei n Abg saiful 6 Jun...n sambut sekali bufday doter En kamel huhuhuhu...so ada 4 org sambut bufday...ermmmm kek ada 2 biji jerk...jadilahhh kongsi2 potong...then lepas depa nyanyikan epy bufday...huhu en kamel,en hasbi,sarjen Oma n abg saiful siap nyanyi karaoke lagii....hah depa suh aku nyanyi psl bufday gurl...ah takmo aku..dgn sore yg ala2 ella nih..mmg la hasky if nyanyi sedap jerk...kononnnnn ler tuhhh..


haaa tu depa dok tgh nyanyi lagu epy bufday...huhuhuhuh..best sangat2...
then bawah nih pic wif Puan Sri..sis salmah ( pa tansri )..sis mimah n sis Ieta

mumy nak potong kek nihhh ...baby aku pun bz na potong...biasa r die....hishhh


Wahhhhh mcm2 posing depa nih...tgk r c nylies pun kan main lagi...haaaa tu Sarjen..ceh kale merah baju sedondon dgn akak..huhhuhu

ermmm nylies if dah dapat belon tak hengat apa dahh...c buk main dgn sister vivian bb kepada Mejar Ashaari...sib baik belon tu tak meletop..kan main lagi nyliess

Wahhhh terbest kenangan yg terindah...balik nak dekat 10 lebeh dah..then tAnsri bg setiap family dgn 2 kotak mangga 4rm india...wow...beso2 siutt mangga nyer...manih g ler lak tuhh...so pic mangga tak sempat r...malu tuuu 2 kotak yg beso terhegeh2 laa buyen aku dok angkat..huhuhu...then hadiah bufday tansri kasik $ r....wow byk gak..dpt ler soping kat indonesia nnti...yehaooooooo

No comments: