Wednesday, May 13, 2009

Hilang..

eeeee benci aku....dah hilang dahhh ke aku lupa mana aku letak cd software tuu..
huhuhuh...dah laa cari lesen memandu pun tak jumpa...dlm minggu nihh semua tak kena,
dah la baru pindah opis baru..nak rase suasana baru lak..slmt tinggal pjbt mk..n slmt dtg pjbt TMK2..still kat atas lagi.Cuma tukar sebelah menyebelah jer..lapang dada pasei dah tak belikan bekpes bOsh Mok tu lagi.waHHHH...staff die yg gntikan tmpt aku tu yg rajin belikan..ahhh nnti2 r nak cite psl opis lama tuh..
uwAAAA hilang..hilang..hilang...
mana nak cari nih..takkan time kemas barang2 aku tu...
adakah terbuang?
alahhhh ni yg aku takmo dengaq nih..
smlm pueh cari kat opis n gobok takde..mana ko pegi nih...aduhhh
br arini dpt nak on blog.If tak bz manjang..Dah le demam tak baik lagi, flu nyer,batuk nyer..eeeeee penyakit r..
1 umh demam..ciann kat bb nyli..dgn papa..depa pun pakat demam..
dah hilang...demam tak baik lagi..
ni hilang cd software lak
malas la nak beli..nak pakai jay punya lain brand lak..aduhh..
sedeyy..

No comments: