Tuesday, April 28, 2009

Bekpes pagi

Alamak pg ni lmbt lagi..mlm tadi lely nangis..psl die flu n fever..ciannn bb mumy
mmg lely tito lmbt gak,psl siang nenek ckp dah puas tido.PAs2 layanz kan je la die main.Mlm tadi aku tka mkn pun psl dah kenyang bangat ptg smlm.Dok layanz Jai borak n dok tgk perangai lely main..makin tapi fever mlm tadi tak teruk beno..cume lelehan hingus die r..mumy..mumy..nguss..nak yap..pndi bb mumy ckp erk...ermmm pukul 4.00 pg td lely bgn..tak sedap badan gaknyer..melalak bagai nak rak..bukan nak dgn mumy..nak gak dgn papa die..anak papa la katakan..dgn nenek pun marah..tak baik tau rini betday nenek..mumy dah belikan presie..cantik..kasut drp SEMBONIA..kate ibu beg takmo dah byk beno..blikan laa sandal..cara die..ikutkan kan je laa..
Hah..pg2 lagi perut dha berkeriuk..krek..krok..krek..kro..perghhh lapa dooo...
Mana nak bekpes ni..hah takpe msg kat Jai dulu..jom bekpes sama akak..padahal sblh bilik jerk..Adik angkat aku ..c Jai br jerk transfer dr Airport langkawi ke sini..Imigresen..dpt HQ Putrajaya..sementara dpt kuarters tumpang umh aku.Takpe..kite kan dah biasa ye dek dr zaman sekolah lagi..huhuhuh..byk memori tuuu
Wakk Luu..aku br lepas mandi nih..pagi tadi nyer citer..hah cepat sket siap kak..
pepehal jai nak g punch kad dulu..Akak camne..arkkk lantok ler..aku tggu dlm keta..rini naik keta ko..aku mls nak drive..Nape ntah pagi nih terasa lapo bebeno.
Settle kan masuk kerja..dah tu kami g OldTown Cyberjaya..
parghhh dah lama tak rase kopi die..nyum3..

Wahhh sedap seiii..aku mkn behon goreng siam..rase cam masam2 sket r..
pas2 Jai mkn roti telor separuh masak ....kongsi2 makan..smpai lupa tgk jam dah 8.30
waaaa balik opis...
P/S : perghh sib baik rini bosh mok aku cuti lagi..if tak dah cari dah..
tu yg enjoy sakan...

P/S : haaa rini akak banjer erk..smlm roti john..kan..so hang teringin beno mkn roti oLdTown..dpt gak mkn pagi ni erk..besttt dooo..

No comments: