Thursday, April 9, 2009

Kaki WaYang 1

ermm blk keja Smlm lmbt gak,psl tAnsri pun lmbt balik,syg kot nak tinggalkan opis
Rini keputusan pengguguran KAbinet..haaa jaawab..n haaa tepuk tgn sape yg nak tepuk
Owhnnn...smlm blk Nylies buCuk..tido..ptg2 ari nak senja santak ke maghrib nylies masih tido..So selamat la nnti nak kuar..if tak melalak-lalak depan papa die.
Dah tempah awal2 tiket movie 'FAST2FURIOUS'..n 'JANGAN TEGUR'..
Tapi buyeN nak tgk Pantas&Garang 4..cam boboc die r..garang..muluT banyak..B sing lak tuhh..huhuhhu...movie start kul 10.35..sooo sempat laa mkn kat umh dulu.Ibu masak ayam kicaP..erMMM dapnYer..Kat opiS sebenarnYe dah kenyang..dpt mkN KFC lagi.
PAs2 blk ibu dah masak ermmm makan je laaa..tu la psl BobOc..
Alaaa g tgk dekat jerk kat Alamanda..maleh nak g KL..think nak g tgk kat MidValley
pas2 cam malass jerk book tiket trus kat Alamanda..jadilahh janji BuYen banjer..
Thanx manyak2 Honey..

Haaa..korang kwn2 tau tak kopok apa nih..sedap kannn sape penah mkn?
Ermmm Boboc mmg like kopok nih..CORNTOZZZZ...
sape yg mkn cammm gerammm jer tuh..
pastuuu tarik2 suar or baju erk..
SEdappp beb...cam rasa kopok twisTies gak..
Yg ni beli perasa CheeSe..
Buyen g isi minyak pas2 kirim r..'papa belikan mommy CorntoZ erk..nak 2..
erM papa tak dgr sowi papa beli 1 jerk..aduhhh..


Pas2 dok gatai laaa..bersnap2 dgn Buyen n CornToz..huhuhuhu...sedappp sehhh
Smpai alamanda jenjln dulu..pasei lambat nak stat lak.Jumpa lak kwn opis Buyen anak die semua gurl ada 3 org..ermmm dah nmpk lak aku dok mkn kopok tuuuu..nak pulakkk
adUhhhh...sib baik anak org..bagi jelaa drp die nangis..dlm Hati akuuu ..uwaaaaa
Aku lak yg nangis pasei aku br mkn sket jerk..so dah kena kebass...ermmm terpaksa jua laa aku kasik kat anak kwn buyen tuhh...eeeee bengang g ler...
xpelaaa...sok2 beli lagi...buyen pujuk Aku..cehhh...
uWaaaaaa...my CornToZ....

xpe..xpe...Buyen nengok aku dah mcm nak majuk..nangis tak la erk..ala ngada2 lak c boboc nih...dah la itam..pas2 bersnap lak kat tompek golap...haaaa hambek kooo..
kui..kui..kui...
pas2 sejUk sgt Buyen nak g sMoke dulu...lepaskan gian kang kat dlm tuhh gigil laaa
gigil..
menggigil akuuuuu...[ cewahh cam lirik lagu lak ]
sementara tunggu lagi movie lom start Buyen pujuk laaa belikan Teh tarik kat BowlIng
parghhhhh...air die cam SIallllllllll siutttt...
[ ayat aku bile org tak baisa dengo mmg cam g ni..ayat lepas jer..not Hikpokrit gurL]
okeyyy...if sape2 yg baru mengenali Aku..hahaaaa cam gini laaa gaya hidup sihat..
buat apa nmpk lembut tapi sebenarnYE..merosakkan diri sendiri n kwn2 ko k...
wakakakakakak..but my hubby aku pun dah paham...terutamanya KWN2 aku di luar sane..
n D opis n d mana kamu berada..[ so Bosh pun tau erk ]
parghhh..cara die..if dpt bos mcm siall mmg aku dah lama kena benti kojo..huhuhu

ermmmm...papa banyakkk baik pada mommy mlm nih..rupa2nYe papa belikan mommy jam tangan...pas2 ajak g tgk wayang lagi..2 ari berturut-turut..tapi mlm nih papa tak nak g..suh mommy g dgn Alyhatta.
Hah jam APA?
Utk apa?
bufday Boboc kann lambat lagik..nAPE?
oooo pepun thanx PAPA..papa dpt projek buat buku..erk...huhuhu
JAM GUESS lagik..waaaaa...ala boboc tak kesah pun jam apa...janjI papa dah beyiii
Sayangg for my darLing BuyeN..muahhhhahahahah

No comments: