Friday, April 24, 2009

IbarAt BoLa

SaLam n Mornink Semua kawan2
udoh Lama aku tak menaip kat c ni,al meklum bz bebeno,dgn koje yg penuh,dgn otak yg serabut,dgn boSh yg kaki pau ( asik suh g beli bekpes die jerk ), dgn tmpt yg dah kosong,dgn pindah randahNyer,dgn dok turun naik Opis...
eeeeeeee fening laaa..dah la NINK..lg Fening..
Atas Arahan ikutkan ajer ler..dah ler pekerja Cabok jerk ye dak..len laaa
PA..PA..PA..yg glameres tuuuu Owh..tercakap..
Mlm tadi aku siapkan semua Koje yg telah d suruh oleh Mok Bosh Aku..
EEEe tak tau la die ni cerewet mengalahkan Pompuan..
pagi ni if die tgk aku buat salah byk..ontah laaaa...
Tuhan sajer yg tahu..terserah...Allah...
Biasa R boSh baru...nasib oang ckp..if dpt baik..baik BEno
If dpt truK..Truk Beno..entahlahhh
Ok byk aku nak citer dgn kwn2 tapi keadaan tak kesamPaiaN..
PepuN aku dah layanZ..Wayang terkini..BOHSIA..
then Nak tggu pakwe Comey Aku lak dlm MengTranFormasikAn BumBle B Ku..
HuHuuHuu...

No comments: