Thursday, April 30, 2009

Betday IBU

Sebenarnya betday Ibu pada 28 April 09..
Aku tak sempat nak Update..
Dah lama Aku belikan presie Ibu..
erm dah kate awal2 takmo Beg..Nak lain katenye..
Aku dah Poning baik aku belikan kasut r..
g Alamanda Cari LA..nak cepat pun trus g SEMBONIA..
Dapat akhirnye...ibu suka
tak sangka IBu dah 60 Tahun..alhamdulillah masih sihat
aku sayang kat IBu..kadang2 tu ibu marah..terasa juge
Ibu masakkan untuk Aku n Buyen n Nayli
Ibu belai nayli dari bayi lagi..
Ibu lah SegalanYe..
Sayang Ibu..


Ibu suka dgn hadiah yg aku beli..sambil tu g beli lagi baju nayli..aduhhh
Papa asik marah laa..dah berlambak baju kecik watpe beli lagi..ermm takpe
Nayli yg suka..huhuhu..

2 comments:

Zana S said...

macamane byk pun kta sopping, baju anak sure terbabas bajet kan??? ekekekek...

oit!! bile nak jumpa nie?? tu kuey tiew tu bile ade?? hari dia ada aku mai. ekekekee

BUYEN said...

ha..tau xper ehhh..
baju bb sure kompom beli nyer..
haaaa ada time ari selasa n jumaat
mai putrajaya..sedap seiii..
ptg rr