Monday, April 27, 2009

WayaNg 2





Wow...2 ari berturut-turut aku g tgk wayang...best oooo
pada 21 april 09 aku g temankan Jai tgk 'JANGAN TEGUR' ermmm layanz kan je laa..
psl aku dah tgk maknanye ni kali ke2 aku g tgk...xpela..
pas2 aku g tgk citer terbaru lak 'BOHSIA' pada 22 april 09 perghhh besttttt dooooo..
baik lu org g tgk citer ni macammmmmmmm realllll c nabila huda, salina saibi n c shahezy abg kepada Zizie ezzeti...perghhh kencang seiii..
Aku g dgn Buyen n jai..sib baik Buyen layanz gak citer melayu ni..if tak tak hingin die..citer melayu tak real katenye..tak best...baik tgk citer Trans4Mer..huhuhuh
nak di jadikan citer lebeh panjang..ari pertama g tgk wayang naik keta jai..
parghhh...habez jerk tgk wayang dpt surat layang dr mr poyish..hahahahah
padan muka aku n ko..
asik enjoyy jerk..sib baik alyhatta sudi nak jaga c kecik..pas2 pandai ler nak kasik upah kat die..ceh..top up..top up... jerk laaa
tu pun kami kuar sorang-sorang..huhu takut kecik nampak..
huhuhu...sib baik tak lambat...c jai tau je laaa..lama beno tggu die mandi..
sambil tgk tuuu jai beli hotdog bun...ermmm nyum2 sedap..
buyen sampai marah..asik makan jerk...sedappp dooo...


huhuh...mmg sedap g ler..dek tq..akak dah banjer so ko lak banje akak mkn..huhuhu
ice lemon tea..ermmm sedap...
so nak tggu lak citer terbaru lagi...udah semestinye kaki wayang seiii...

No comments: