Monday, April 6, 2009

SePaNg InTerNATioNal CirCuiT



Yeahhhh...ari Ahad smlm n joy lagi g tgk F1..mmg aku tak penah tertinggal utk every year g F1.Yolaaaa Bosh bagi tiket pree..if tak takkan ler aku nak beli sendiri tiket tu beb,mahai bebeno..simpan $ tu beli rumah pun dah lepas..
Best..mmg best g ler..pasei depa thn ni setatnye ptg..pergh kul 5.00ptg.Mmg jem g le baboon..n nak hadapi dgn ujn lebat nyer lagi.Takpela best apa bukan selalu.Aku,yat alyhatta n Aril..kami ber4 jerk.tu pun g dah ptg sgt psei tunggu yat dtg depa terlmbt
G naik keta aku laaa..pasei aku beli sticker keta nak park masuk kat Sepang tuh.If tak mmg menapak jauh sehhh nak jln.Ni pun rini kakiku sakit2 bangat..
D sebabkan thn ni buat ptg..dgn tak semena-mena ujn turun dgn lebat nyer.Lebat pun tapi ramai gak yg dtg.Aduhhh tak d sangka..suka gak depa dtg tgk erk.Tak tau la pasal tiket pree ke or nak tgk gak suasana F1 thn ni mcm mana.Barangan yg di jual pun kan main lagi rege nyer.Kebanyakan nye org luar yg banyak membeli brg2 tersebut.
Parghhh payung saje berharga $80 beb..Mmg takde can nak beli psl org terlalu ramai n bersesak-sesak mengerumum di setiap kedai yg ada.Aku dpt rasakan mmg thn ni terlalu padat pengunjung yg dtg.Pergh nak di jadikan cerita lagi..time balik nak ke car park aduhhhhh...nama jer car park pakai sticker tapi tempat die hambek koo...bwh lak kelapa sawit..dgn ujan lebat lagi..tima kami dtg tuuu ok lagi coz ujan baru nak turun
then bila berjln nak ke pintu masuk pun masih steady lagi.Niii..ni..time balik..mak aii aku mmg bengang g ler..dgn lecak..becak..lumpur..berair..habez aku tgk kereta depa yg mahal2 tuuu disimbah dek lecak..perghhhh ni if keta aku ni mau ngamuk gak ni
Sib baik la tak terjatuh time jln tuuu..sib baik lagi pakai selipar NIKE..if tak pakai sandal ke kasut ker jawabbb...tu pun nak tergelincir gak..dgn terpercik kat baju blkg..sling beg aku amek kooo...berlecak.Tapi tak sempat laa aku nak amek gambar semua..takde time..time tuuu ehhh...

baru jerk habez game..
Wowww balik jerk mlm tadi smpi umh kul 11.10 malam.Tepat sehhh....tu pun balik dari sepang singgah kat P9 g kedai mamak makan dulu...Laparrr sehhhh...kat sane dpt air free jerk.Makan2 takdak...aduhhhhh
Pepun mmg n joy...so kwn2 layanZZZ laaaa da Pic..

Wif My KAzen YAt n wif Love N my AlyHata..

KAt GARNET...atasss sekali..besttt..

No comments: