Thursday, March 14, 2013

3 Helai RM100 - Salesssss

HAH salesss...

Terbaekkk dowhh...lagipun gue udah lama idok membeli kamu si Ariani..

Seronoknye bukan kepalang apabila mengetahui yang kamu Ariani telah di seling kan gilo-gilo.

APA..???? 3 lai RM100..lagi satu 5 lai RM100...perghh tapi gue jenuh ler nak mencari dan terkuo bijik mata gue untuk memilih corak yang 5 lai RM100 tu..apakan daya..kata dah bagi murah gitu jenuh ler nak cari corak yang cun-cun sket kann..So gue amek yang 3 lai RM100..gue rembat skali 6 lai..hambek engko..


untuk yang corak ni NB amek corak butterfly..
memandangkan ini adalah corak paberet NB dan My Princess


Untuk corak bawah gini NB amek 3 kaler..Peach + merah + coklat..


Ok ni corak yang ke 2..ni bukan biru tau..tapi hijau..
suke pasal ada beldu-beldu..dan kain pun tebal sejuk..


yesss ni baru ke 3 corak..kale blue...semua NB amek size S..tapi bila amek S pun belah muka tu harus juge memakai kerongsang..harusnye NB pakek kerongsang MIss Z..kenn..cantik tak Bunga ros tu..haa spesiall daripada Misz Z hokay..
Pic ni benonya..my Princess yang amekkan untuk diberikan kepada opis..
buat pas PRU..haaa ober ek..


yess ni kale ke 2 corak tepi kale me aahh...kale paberet NB..
untuk kale coklat..tak pakai lagii...
so tunggu laa pic seterusnyaa ek..di lain story..

Sib bek Papa Buyen enggak marah sik..pasey berhabisan aje rm200 dengan scarf Ariani..scarf kesayangan gue. Memang beralih arah aje dengan Ariani. Pasal RATU..tak besh..


No comments: