Wednesday, March 6, 2013

SALAH AKO KAH..??

ASSALAMMUALAIKUM..

Iyee hari ini Busu nk berstory pasal koje Busu. Entah la Busu dah tak faham dengan keadaan di opis Busu nih. Dari hari ke hari adaaa je masalah yang berlaku dan terjadi. Buat kojo salah tak buat apatah lagi. Bukan lah nak nyesal dengan apa yang telah di arahkan pada Busu. Tapi dan tapinye ada je masalah tu saje jee..bantai kt Busu. Sentap x uols..Ermm kalau la korang seme dok tempat Busu Ofkoss ler sentap da boom punyeee. Kecuali laa kalau orang tu betui-betui sabo.. Ye lah Busu pun sekarang ni dalam proses belajo Sabooo. Beb sabo pun ada had limit der..

Busu dah belajau untuk memperbaiki semua tugas-tugas Busu yang telah diarahkan. Sehingga kan Busu sanggop OT ( kerja lebih masa ) untuk menyiapkan tugas-tugas yang tak seberapa ituu. Tapi tak siap jugek. Tak nampak jugek. Bukan Busu nak di lambong tinggi-tinggi Kepujian. Bukan nak membodek seperti orang-orang yang sedia ada. Tapi ketahuilah.. Busu penat..sentap..letih.. nak melayan karenah-karenah manusia nih.

Pengalaman bekerja mengajar Busu erti kesabaran. Ye..Busu dulu memang jenis yang tak sabo. Tak sabo dengan segalanya. Nakkk cepatt manjang..Tak suke hegeh-hegeh..bila keadaan sudah berubah sedikit demi sedikit. Kita pasti akan berasa gembira. Dengan kerja yang semua beres dengan cepat. Betui tak?..Tapi apakan daya tidak semua yang kita harapkan tak kan dapat. Malahan banyak lagi pengalaman yang perlu Busu belajar kan..

Entah la bukan semua perkara dapat di lakukan dengan segera. Tapi kalau dah fikir tanggungjawab apa salahnya buat secepat mungkin. Iyee Busu ni kuli aje.. bukan nye pangkat tinggi-tinggi belaka. Jadinya kalau kita meluahkan banyak pun tak guna. So untuk menenangkan hati dan perasaan sendiri. Hah di sinilah. Koje banyak mana pun tak bawak MATI. Depa tu tak ingat MATI ke ek. Macam bagus ajee kalau buat koje. Baguss aje yang dihendak kan nya.
 
Wahh dah lama Busu tak menjalankan tugas-tugas harian menaip di belog Busu ni. Bukan apa. Asal nak buat story hot je n nak masukkan gambo-gambo menarik..perghhh sekali lagi sentap beb. Pasal tak bole masuk lak gambo-gambo hebat Busu tuu. Alamak weii sentap laa..dah molek je Busu nak post di blog Busu untuk tatapan semua..Haremmm..langsong tak kuo. katanye kabel tak sampai laa. Line tak ok la...So setelah sekian lama menyepi diri ini aje yang dapat di kaborkan dalam Belog Busu ek. Hope ada beshnye dan dapat ketenangan jiwa Busu yang lara ini.

No comments: