Monday, November 18, 2013

WE ARE THE HOST

Alhamdulillah...
Nak story mory kesah n cerita yang dah lepas..Bole gitu..takpe kesah ni pun untuk anak cucu NB. Untuk memories NB. Mana tauu untuk dijadikan "Kenangan Terindah" untuk NB kannn..

Kursus 1 Hari. Anjuran Kementerian Pelancongan Malaysia
Hotel Empress, Salak Tinggi
30 Oktober 2013
8.00 Pagi hingga 5.00 petang

Jarak perjalanan antara Hotel Empress ke rumah NB wahhh sangat la comey. Macam dekat jee..macam jauhh jee..NGeee ayat yang tak boleh blah kan. Fames gilos..sampaikan My Prince pun asyik terikut gaya dats gurl. Ok jarak perjalanan dalam 15 minit aje. So daripada pagi n ke petang. Ako mendengar dengan penuh selamba. Pasal tak tertarik dalam hati ako. Tapi niat ikhlas untuk hadir ke Kursus perlu ye. Tak baik lak. Dosa n tak berkat nanti ilmu kita yang dapat tu. Sekadar penambahan ilmu untuk berdepan dengan pelancong asing. So kami enjoy laa dengan kursus hari tersebut. Ako + Nur Ain (psm) dan Suriti (bhg.korporat). Kami di hidangkan dengan makan tengah hari yang sangat sedap. Wahh rejki pada hari itu. Lepas makan ako balik sat..dekat kaa. Rupanya class bermula jam 2. Ako ingat 2.30 petang. Takpela lagipun takde nak buat kerja bagai. Hanya mendengar dan buat team group tu je. Kursus yang bertajuk We Are The Host. Untuk memberi perhatian kepada pelancong-pelancong yang datang ke Msia. Untuk tahun melawat Msia 2014. So layankan aje laa..







Pen yang diberi sangat comey apabila reka bentuk pen tersebut petak noks...


Inilah buah kegemaran NB..memang maneh wey..pastu salad tomato + fish cake..


Nasi goeng hotel..macam tak biasa makan nasi goeng kek umah tapi nak rasa nye pasal kann..sayur kailan goreng + ayam masak merah..


Inilah kumpulan NB. Tu kawan daripada Imigresen..beliau rajin nak menulis kan..
so bagi idea aje lah..


kawan sepejabat Nur Ain + Suriti...


NB mesti lah ada jugek...



 Su semangat memberi pembentangan dalam kursus kami.




 Chip ni pun daripada team kami..semangat beliau memberi pembentangan udah sampey takmo benti..


Ini minum petang kami sebelum berakhir kursus We Are  The Host...


No comments: