Wednesday, October 28, 2009

BANANA SPLIT



wOW...LUNCH TADI aku g makan dengan adik aku JAi..
Awal sei aku kuar kul 11.30 dah blah dari opis.Dah JEMU dah dok opis dengan xde keja nyer.Betul2 la dinamakan MAKAN GAJI BUTA...ayat ni pun selalu dengar daripada mulut kengkawan gak.

Yeshh...habis dah puas posing2 kat PONEY..peyut pun lapo..dah tu makan ler d secret recipe.Erm kami makan lasagna beef n chicken.

Ermmm adik aku teringin nak makan Banana spilt lak...dah tu bedal jer la..pandai adik yg serve kami tu siap bagi sudu 2 lak tu yg chomel-chomel...

Makan ler dengan lahap nyer..nyum..nyumm habissss sei...

p/s besh nak makan dengan bb mummy lak nnti kann..kan..oh luper sama Ainur n Kimi !!

1 comment:

said...

++ akakkkkkkkkkkk saya mau itu ais kerim jugek.....uwaaaaaaaaaaa sangat sedap mata memandang....heheheh ++