Thursday, October 22, 2009

Kawan LAma

Huh..
Ada 2 kes arini...
Kes Pertama
Ari ni memang di tahap kebosanan gile sangat-sangat.C Dobi pun coti ghopenyer.Cehh tau aku pun amek coti gak.Dato memang coti ke ober C.WOWwwwww..

Dengan tidak semena-menanya aku dpt kol dr kawan aku c Amer.Die kata nak anto surat ke kementerian mana ntah..Amer kerja d Arkeb Negara.Udah sampe c ni bole lak mintak tlg aku yg antokan die lak.Cehhhhh jantan kejurengggg hahhhhh kena sound badak ler dengan aku!!!! Udoh koje engko..engko minta aku anto ko lak.Udoh le suh anto pastu suh aku banjer lak..Kawan...kawannn..nilah peel tabiat kawan..bila dah lama tak jumpa.Patut nyer dah lama tak jumpa agak-agak ler kannn..Aku pun tak heran sangat ler keduit die.
EEEEEeeeee sakit hati ada gak.Pastu aku malaz cite panjang, aku msg tak jwb pulak.Alaa majuk tak bertempat.Aku cite dengan Buyen.Gelak beso Buyen.Alaaa sayang amer tu memang camtu..sket2 majuk cam pompuan.Amer ni pun kawan hubby aku main futsal.Aku lak kenal Amer time aku dok segambut dolu2.Time zaman sekolah.Hah KAWAN LAMA laaa nih...

Kes Kedua..
Aku dah tahap kemarahan dan kebosanan.Kol akak emma aku ajak tgk wayang takleh lak.Ade hal katenye..xpe len kali.
Pastu aku kol Zura. Z panggilan singkatan.Mulut pun cam cibai Z nih.Lebeh kurang aku gak.Tauuuu nak maki orang jerk.Lebeh baik mulut cam cibai n cabai.Daripada diam membisu cam ubi kayu.Lebeh teruk bila berlagu...
Z...if ko baca coretan sialan ini.Ko tak perlu marah k.Pasal ko pun ada ketika makan bersama.If tak puas hati simpan jer la dlm hati.wakakakakakakak...
Pepun aku happy dapat jumpa ko yang dah lama terdiammmm sepi..
Salam...

Aku simpan pic ko ni untuk ku kenang sampai bebila...
wacaaaa beb..gue sayang luk..dadaaaa
thanz 4 ur Kiss...
P/S - eeee takotnyer nak jumpa KAWAN LAMA.Kena berfikir 24x bila nak bertemu.

No comments: