Tuesday, October 13, 2009

Kesihatan Tak Menentu

Aku tak tau la nak cakap.Minggu ni jerk dah berapa kali aku Demam.Malam je demam.Malam je demam.Siang badan letih.Tapi aku gagahkan jua pergi kerja.Bosh aku tu orang sakit pun tak percaya.Malahan kalau aku mati pun tak percaya.Bila ada saudara-mara terdekat yang meninggal dunia mesti nak tengok surat mati.Aduhhhh...mamposss cam nih.
nasib badan ler.So terima jer apa yang ada sekarang ni.
Hari ini Dato masuk kejap jerk.Alhamdulillah..so kerja pun tak ler banyak mana.C bosh lagi satu tu 4lo Dato.Ok lah..tenang jiwa dan raga aku.Tapi tak tau ler lunch nnti or ptg nnti masuk depa nih.
Malam tadi tahap kepanasan badan aku menggila.Aku tahan tak g kinik lagi.dah tentu pergi mesti dapat 1 ari jer cuti.Kalau bole aku nak rehat lama-lama sket.Antibodi tak kuat la akhir-akhir nih.Lepas sakit bengkak gusi..demam lak melanda.Dah ler kat opis econ gila sangat seiii..sejuk tuuu.
Makan aku pun dah tak menentu.Makan tak lalu.Tapi minum air kosong sib baik lalu lagi.
Tu pun rase macam nak bunuh diri jerk.
Ya Allah sembuhkanlah demam ku ya allah.
Peliharalah kesihatan ini ya allah.
Bila batuk tuuu terasa sampai ke kepala.Sakit teramat sangat.Aku gagahkan juga.Minum air kosong banyak-banyak.Hindarilah daripada sakit-sakit yang berat ya allah. Aku terima dugaan mu ya allah.Engkaulah Maha Mengetahui lagi Maha Penyayang.
Aminnnn.

1 comment:

are-t said...

kot2 ade baby kat dalam... tu yg demam je manjang... aminnn