Friday, October 9, 2009

Jamuan Raya Kastam Malaysia

Ermmmm makan pun dah tinggal sket2 jerk.
Nipun pergi asal bosh ajak.Mewakili Dato'.DAto xde ke Bagan Pinang.
So nak wakil ko jer r pergi kannn..watpe kite semua yang pergi kannn.Ikut kan jer laaa.
Tak heran aku dengan makan - makan ni semua.Macam ler kite ni kebulur sangat..
nak sedapkan hati ulam jantung...pergi la kan..so dpt makan nasi impit n kuih-muih jerk.Jumpa kawan-kawan n kakak-kakak kastam yang aku kenal.Dah lama tak jumpa depa.
Aku heran bin ajaib r...bila dapat makan-makan free gini..memang menjadi tanda tanya persoalan aku,mesti ada yang top up bawak balik ( xtau r sama ada umah ke or makan d opis )..huh..dunia..dunia..macam tak pernah makan lak erk.
Aku memang tak suka dengan peel orang-orang sebegini.Lebih-lebih lagi orang-orang tua lak tu.If muda tu..dah tentu muda..ikut darah muda.Ni yang dah bercucu pun sama.Siap bawak bekal jenama ( avon lagi kot kot r..huhuuh ) teruk erk.
Insya Allah..aku akan ajar generasi aku tidak akan melakukan sedemikian.
Moral - kuih pun biasa jerk..sedap lagi ibu aku masak.huhuuh
Tapi bab bergambar tak ketinggalan erk..memori tuuuu

Belon dah sama kaler dengan skarf pulakk..

Wan..En.Midi..Aya..BoBoc

Basikal hiasan..

No comments: