Monday, October 26, 2009

MALAZ

23 Oktober 2009

yeahhhh...jumaat lepas aku cuti..no time aku nak mengarang citer.Memang ari malaz aku kot,so kat umh mengemas jerk.Sesekali..ye ke? Oh ye dah habeh komeh tidoooo r smpi petang.Malam malas nak masak.So g makan luar kat P14.Bole blah laaa makan kat c2! Sambil tu aku cari Dewan Seroja, pasal ari soknyer adik angkat aku nak bersanding d c2.
BB aku makan banyak lak malam tu.Ibu makan roti sarden,Buyen makan nasi goreng mamak pedas,nylies roti telo,telo mata 1 biji air kosong ( biasa r die memang air kosong dari dulu ).Memang tak reti nak minta air lain.Aku lak makan maggi goeng.Wahhhh cam teringin jerk.Bole blah laaa...Lepas makan tu kami jln2 1 putrajaya nih. Haaa nak tau g mana..layanz jer r pic family...yeahhhh

Mummy n Nylies..kannn..kan..

Ermmmm d depan Resort pullMan..bilaaa laaa nak masuk c2?

No comments: