Wednesday, October 28, 2009

MANUSIA

Tidak tahu aku nak mulakan dengan bagaimana perasaan marah aku nih.Camni la dikatakan lumrah dunia kot.Kawan-kawan ni bila tak tolong kata kita sombonk.Bila dah d tolong buat taik balik pada kita.Awak tu berjawatan tinggi.Aku tau la aku ni kerani cabok jerk.Tak tau buek kojo.Tapi lebih baik aku bercakap depan die.Daripada belakang.Dah tu lak tau pun kesalahan sebenar die.Tapi masih tak mengaku SALAH lak tuh.EEEEEEE geram aku.Nasib baik pagi tadi Ibu dah bekalkan aku nasi goreng dan pisang goreng.Lega makan kenyang.Benci laaa...d tolong pun macam menolong anjing yang tersepit.Berlagak pandai nama jerk PA n pegawai tapi BANGANG gak dalam buek kojo.Lantak laaaaa..aku memang geram rini.Hanya coretan ini saja yang dapat menenangkan aku sedikit.Sekarang nih ada kawan baik ke xde ke sama sahaja.Semua buat sakit hati.Lebeh baik sendiri.Dari dulu pun aku sendiri menghadapi masalah.Menyelesaikan masalah orang pun banyak.Tapi semua tak sedo diri.Lupa diri lagi ada laaaa..Kita lak d persalahkan.Cehhhh tak guna punya MANUSIA.Ada gak MANUSIA dalam dunia nih cam nih erk.
Mengapa?

Kenapa?

Bagaimana?

Pasal Apa?

Hanya Allah S.W.T. yang lebeh mengetahui...

P/S -Alhamdulillah aku bahagia bersama family.Naylies mummy doakan naylies cepat sembuh dari demam k.Nanti mummy bawak g jalan-jalan.

No comments: