Monday, October 12, 2009

Masih Ikatan Silaturrahim

Ahad 11 Oktober 3.oo ptg.Aku diketjukan dengan panggilan telefon.Memang ler terkejut psl aku send msg ucap selamat pose n raya tak pernah jawab.Tetiba semalam ARA kol aku.
Hah nape lak die kol aku..nak tnya lagi berita-berita terkini.Maklumlah mulu aku nikan nuklaer beb.Aku tak kesah lah.Orang dah ko, jawab jer lah.
" Busu..ko ada umh ker?..aku nak dtg ler bole tak?
aku jawab..." lorrr datang ler bole sape kata tak bole.Lagipun aku tak kemana aku Demam ni dah 2 ari.Demam gusi bengkak n demam leher sakit tido asik mengiring jerk."

Aku memang takde mood weekend nih.LAgipun Buyen memang takde 1 week nih.Futsal MAKSWIP.
Menang la c Buyen tu dapat no 4.

Alhamdulillah...Ara sepupu pertama yang datang umah aku di bulan syawal yang mulia ini.
Yang lain MALAZ nak citer?????

No comments: