Friday, October 30, 2009

DAting Wif Darlink

KIsah semalam 29 Oktober 2009
Bertempat d MidValley
Jam 4.00ptg
Kejadian tengok wayang

Hah seronok sesekali dapat dating berdua dengan orang yang tersayang.Aku pun tak tau mimpi apa c Buyen ajak tengok wayang.Ermmmm len macam nih.
" hish sayang ni papa nak ajak tengok wayang pun x nak?"
"huhuhu kan taknak selalu papa tu bila mummy ajak tengok wayang asik tito jerk!"
tergelak beso buyen bila aku cakap camtu.Memang ler selalu aku ajak dah lewat malam, ni tetiba ajak aku siang-siang...
Paginyer siap aku g paso lepas balik kinik anta Buyen.Buyen aku batuk teruk skali.
Aku dah kurang sket..ni Buyen lak batuk teruk.Sib baik tak demam.If tak..tak jadi dating tengok wayang.Pastu g paso beli untuk masak tengah hari.Aku masak lemak cili api nangka.Ermmm paberet c bUyen.Pastu ibu masak Ikan bawal masak sweet sour.
mak aiiii sedapppp nyer menjilat jari.Itu memang paberet aku..
haaahaaa dah siap masak, dah makan , dah kenyang , lepak dulu baru nak kuar..
hah pasal aper?..pasal c kecik aku tuuuu macam tau jerk kami nak kuar..aduhhhh
ciannn lak nak tinggalkan..so terpaksa jua laa tunggu die tido..last2 kami yang kekenyangan ni yang tido dulu.
"sayang mummy tido laaa erk...mummy nak tido dah nih..tengok tuuu lily dah menguap-nguap dahhh.."
"elom lagi laaaaa...ami tido r ulu..."
ecewahhhh pandai lak die suh aku yg tido dulu...padahal dah nak dekat kul 1.00ptg ni.
Layan-layan..akhirnya tido gak.Lepas zohor kami berangkat...kuarrr...yahoooo.com


Buyen kepanasan...

BoBoc Kesepiannnn..

Ermmm time nih kami tengah tunggu kawan..ada hal yang nak di settlekan.So punya r lama tunggu kat Dataran Maybank Kl nih.Camni la KL dengan hiruk pikuk nyer bising sei
Al maklumlaaa dah lama meninggalkan KL.
Tunggu c mat Bui ni pun lama nak sampai.
Terus ke Midvalley..cari park..cari tiket terus bli.Ermm nak tengok NINJA lambat sangat setat nyer.tukar fikiran tengok citer JENNIFFER'S BODY...
Wow..memang best seiii..kisah trailer..sementara tunggu mula wayang kami g minum dulu
chit chat..chit chat..minum2...air panas..
Pastu servey sekali PSP untuk Nylies..mak aiiii leh tahan rege..RM999
nak beli..nak beli abg?
hah sayang r beli..kan papa dah janji dengan mummy nak belikan jam.
Aduhhhh...pikir dulu..next month jer laaa beli pujuk Buyen.
Papa kaler merahhhh tuuuu...tak sempat nak amek pic PSP...memang cun gilerrr..
Ko... tunggu kedai..nnti aku datang..
Sampai toke tu cakap..ur Kid so young maaa mau main PSP.Sudah pandai r..
Aduhhhh tu r sakit biji mata cam ni loh..kecik2 die sudah tau apa tu PSP..
Memang ler mana taknyer.Adik aku datang bawak PSP.C KImi main.Dah tu tau lak Lily nak pinjam.."abg..abg..ijam abg..nak main"..aku pun tak sampai ati nak tengok belikan je laaa game bodo yang murah tu dulu.Yang brick wall tuuu..Dulu pun popular gak game tuuu..sampai aku bawak sekolah laaa..kena rampas..huhhuhu

Kisah balik.. belikan Ibu DOMINO'S pizza.
1st time nak rase DominoS sedappp seiii..
thanx Ijam
( boy yang serve aku kat dominos tu die yg suggest mana yg sedap mana yg tidak )..

No comments: