Thursday, July 9, 2009

Auntie N

Wahhhh rini teringin beno nak makan unty n.Aku belikan utk Zaki n bebudak anak2 adik aku.Pada hal kami berdua makan d Piza Hut Alamanda.Aku keluar opis time rehat ler kul 1.00 pasal tadi ada kerja.If tak kul 12 dah hilang..Entah la erk sejak2 akhir ni..Bosh Aku tuuu tak marah2 lagi.Alhamdulillah dah sedo kot.Lagipun nak marah apa erk Dato pun kan nye masuk opis. Hah dah sebulan lebeh Dato' tak masuk opis..
Hula hup la aku...minggu depan lak Dato g ober c...mana ntah..g tengok anak die belajo
Ermmm entah apa lak die belikan nanti.Pasal dah sebulan niii asik keropok jerk kami dapat.Kat Umah tuuu makan nasi berlaukkan keropok jerk.Tak pela sedap preeeee...

Tadi baynak gak kerja..daripada pagi santak ke lunch..tak benti.
Aku tengah bengang dengan budak kerani aku nih..dah ler budak baru belajar la buat kerja.Ini tak tau perintah oang jerk..
Wei bro ko ingat sape ko tuuuuu...
Malaz nak citer panjang pasal oang lain akt n3...kang...lazer tak sudah2...
tak sedo diri tul la budak tuhhhh...
Dah keja ko kerani..buat lahhhh..k sekarang tau pun ko tak berani dah nak perintah aku...sekali lagi siap ko.Lantak laaaaa

Ermmmm mamam piza adik aku banjer laaa...dah 1 minggu ni dei banjer..
mekasih...hah jangan lupe simpan sket...
tak lama lagi nak mula dah class.
jai belajar elok2 k...akak doakan kejayaan ko..dan kejayaan sekarang ni...
Alhamdulillah die pun dah kembali.....

ni lahhhh die kepaberet aku...nyum2...tapi sampai opis jerk dah kareh kajong....
sakit gigi nak mamam...ermmmm...sakit laa

Dan sebenarnya....
belikan jugek untuk Bb aku c nylies...suka beno citer nih...
ulang kali asik itu jerk ....betui..betui....betui....

No comments: