Tuesday, July 7, 2009

Memasak ler

Semalam kannn aku memang rajin bebeno.Aku balik kerja semalam kira kate cepat la tu.
Dan sebenarnya...
Balik cepat laa pasal Dato pun dah lama tak masuk..tup..tup tadi tengah hari masuk juga.Ermmm semalam balik kerja kerajinan sket jerk.Ibu malas masak lauk.Seharusnya aku dah lapo..c kecik aku pun dah bising...
" ami...ami..ami...beyi aper...
hah kekadang dengar kecik cakap betui lak ayat-ayat cinta die tu.Kadang-kadang tu peyat gak..susah aku nak paham.Hanya Ibu jer yang paham.Yer r die yang 24 jam dengan nenek die.
"ami..ami..nak mamam..ermmm nak ekem..nak aget...( nugget )...nak ume ( semua )
huh penat aku melayan si kecik.Papa die balik lambat semalam.
Dan sebenarnya...
Aku pun telah kerajinan untuk menggoreng benda yang sedang digoreng..
Huhuhuu goreng...begedel..nugget..n popia Otak-otak...
Wow tak tahannn sei...bau nya ajaq sudah menggiurkan ayaq liuq..
perghhh...sedappp sei..

Wow nilah die kengkawan..POPIA OTAK-OTAK SEPEKET NI ada 20pic..$7.00
meh oder sape mau...sedap sei aku amek dari Batu Pahat...jauhhh tuuu

Wow nilah die kengkawan..BEGEDEL SEPEKET NI ada 12pic..$5.50
meh oder sape mau...sedap sei aku amek dari Batu Pahat...jauhhh tuuu
HUH sama jerk ayat...

nakkk tak?

popia yang sedang berenang-renang dengan minyak...

begedel direndam dengan telor...sebelum digoreng huh...tapi terlupa nak amek pic dah digoreng..kerana di makan dengan cepatnyer oleh c kecik aku..

Mummy...cantik tak?

ngeeee...dapur yang comel...

4 comments:

Zana S said...

aritu aku beli kat nursery anak aku, popiah gitu, 30 pcs rm17. mahal la ek? tapi inti dia padat. pekata aku jumpa ko, bagi pree ke aku?? ekekeke! testing maa...

bergedel segera??? sah2 laki aku tak pandang. tehehehe..

BUYEN said...

wahhhh...mahai sedap takpe la erk..
meh laa dtg umh aku..ko ni byk kali aku ajak mai p.jaya..tak mai2 pun..ko dtg umh aku aku siap goeng kan lagik..utk ko n kids ko..
meh..meh..
hubby aku semua bedal..no cerewet die..
senang hidup aku..

.:mama dhia:. said...

mmg sedap ek kak.... samosa die pun sedap gak...
lupe nak masuk dlm blog org...
tak pe balik kang org snap gambar...esok org masuk dlm blog org ek...org tolong promosikan... hehehe... add blog org http://sayangyana.blogspot.com

BUYEN said...

yup...tau xper...
tapi akak suke lagik otak2 erk..
haaaa tau xper tolong r pomote..nnti dpt free
1 keee..2 keee..keee keee kee lahhh..
ok tq...