Monday, July 20, 2009

FAmoSA RESort

Sabtu 18 Julai 2009
D' Savoy Famosa Resort Apartmen

Akak..jom r jenjalan..nnti cek dah masuk class, tak dapat nak g jenjalan.Time cek tak masuk sambung U lagi nih.Itulah kata2 jai dari bulan lepas lagi.Bukan takmo jalan byk no hal n kerjanye.Diepun banyak hal,macama mana nak g jalan2.
kami rancang nak g genting..dapat overnight sane pun dah cukup bagus.Tiket yang di tunggu dari Torek kawan aku tak dapat lagi.Dah kehabisan katanye.Pada hal aku oder dah terlalu awal lak.Haii nak kena torek nih..aku kan kasteme tetap ko? Nak tiket genting tu dah lambat beb..geng aku banyak beli.Ko laaa kejap nak..kejap takmo..
Takpela ingat nak walk in jerk trus ke genting.Pastu dok pikir kids lak.Ermm xpela kami tekad n trus ke Famosa Resort just walk in jer.Sib baik ada pakmen kosong.Pastu dapatlah bebudak nih main air.Dah jumpa air tau2 jer r.

dah tak sabar dah bebudak nih..time nih tunggu papa,abah n ibu jai.Aku lak yg kena jadi bibik.Bibik ada lari lak..huhuu3

ermmm time nih tengah tunggu ibu jai n abah zaki..depa terlambat mai umah aku.So pe lagik...2 beranak yg sedo diri time nih..nak hilangkan bosan.

Wif PAPA buyen...galak ehhhhh...

tak ketinggalan bila we all jenjalan..nak ngikut jerk...abg mizan nih.Hehehe bila jalan2 semua orang ingat anak aku yg sulong...eceh wah..cam best jerk..ada anak bujang dah.
Puas laaa jalan..sampai pun dah petang.Pic2 yg kami tengah memain air takdok.Pasal semua dalam camera jai.So tak update lagi laa...ni camera aku..tu yg galok nak update dulu.

hah kepenatan kami..pic baru sampai pakmen kami.time ni lom g mandi lagi.Baru balik makan tengah hari..Sabtu 18 julai 09 jam 2 ptg.

we r happy family...sayang semuaa..

No comments: