Thursday, July 9, 2009

DiNNer wif JAI

Tarikh : Khamis 9 Julai 2009
Masa : 8.30 malam akak dah sampai okeyy..
Acara : Makan Malam ler...
Siapa Ajer : Family Adik Aku n Family Buyen..
Hah akak datang malam nih erk..( malam semalam )
Jai masak tau..nak masak apa kak?
ermm makan nasi ok lah...tapi akak jangan datang cepat sangat..
Ceh ko nih..lamabt la tuh...
Parghhhhh soheh aku dah tunggu luar umah ko dek nak dekat 20 minit jerk.
Pesal soping tak habis lagi.Ermmm malaz nak tolong r...nak tengok tv..nak relax-relax dengan sofa baru laaa..wahhhh best tuuu.Zaki lak c buk lak kemas ke sana-ke mari..
Ermmm kecik aku apa lagi tak sudah-sudah laa dok ngaco dengan akak n abang die..
Ainur dan Kimy..
Cepat laaa lambat nyer lapo nih.
Last2 masak gak..simple dimple kacang macang..
Ayam goreng kicap n kacang buncis goreng cili..tak sempat snap pun kami semua dah lapo.
Mana taknya..nunggu c jai balik myden lagi...ermm...kebuloq aku..sib baik mood Ibu ok dek..if tak habez ko kena bamboo..Ko bukan tak kenal Ibu..asik nak bamboo orang jerk
Dah makan lepak lama gak..pasal layanz cite c MJ..selamat disemadikan...

Wahhhh kenyang giler sei..lepas makan..

Ibu pun dah kenyang...ermmm

ermmm gadis ayu...Ainur N NyLies

Umah adik aku Jai..ermmm serba baru dek...hah kenduri jangan luper..ni baru kenduri sket nih..

Hishhh asik nak berkepit jerk dengan abg Hatta die...
[ hah ni sebenonye tunggu adik aku lom balik dari myden, kat luor umah die..ceh ]

No comments: