Monday, July 6, 2009

Majlis Kawen Nor Amen

Ahad,5 Julai 2009
Wahhhh..wah...sakan betui aku dis week..ari jumaat lepas solat zohor..alaa ckp jer nak gerak awal..last2 kul 3 lebeh gak gerak ke KLUANG.Ibu n Nylies dah ada di umh Abg Bob aku..seminggu aku tinggalkan depa be2.Ermmm Ibu jaga akak Ipar aku yg baru lepas bersalin dpt bb Boy..kan ada n3 die di page aku nih.Pas2 dah settle semua ari jumaat tu..makan dulu kat umh..beli nasi n lauk kat kedai mamak p9 terowong..psl g amek MC, dan terus ke kedai bli nasi..bawak balik umah makan.Tunggu Alihatta lamabt balik gak pasal ada class lagi petang.Tu la pasal die xmo 4lo.Ermmm lantak lah.So kami be2 jer eceh..pelagi gatai2 r c Buyen.Sampai umah Abg Bob aku kul 7ptg.Perghhh rase2 kami bawak slow jerk.Ala dah biasa rushing..n travel..memang r suka erk.
Tido 1 malam umah abg bob aku..sok pagi gerak g Batu Pahat umah abg Ngah aku lak..pasal nak amek barang2.Lepas lunch baru balik ke Putrajaya.Sampai kul 5 gitu. Singgah ke ARIANI..belikan tudung Ibu.Pasal ari ahad c Norhidaya kazen aku nak kawen. So Ibu takde tudung yang baru.Aku belikan laah tudung di Ariani.Mula-mula Ibu takmo jugek..takot tak sesuai dengan muka Ibu.Yer rr Muka Ibu kan bulat..huhuhuhuh...beli 2 helai..$103.00 regenye..selepas 20%..huhuhu
Ni cerita ari sabtu sebelum malam..malamnye dah n3 dulu..time tu aku akt umah abg ipar aku..layanz la jap tenet.
Hah..ari minggu aku g kazen aku kawen di ampang.Tema kale die merah putih..kebetulan aku sefamily pakai kale pink nak dekat merah..gitu r lebeh kurang.Aku datang pun dah petang,pasal nak sekali harong nak ke umah akak buyen ada kenduri open house baru.

gatai r bb mumy nih..

haaaa tingin erk..dulu2 mumy pun naik atas pelamin..pastu baru ada nylies

haa sape yg teringin nih..anak buah aku Cik ANA bila lagi yer..

Fatah ( adik pengantin, sepupu aku ) n Nylies..

Huuuhu tingin..jeww

sayang jerk kami orang nak cut cake nih..pasal pengantin pun cut sket jerk..so selebeh nyer kaum kuarga r yang mamam..

cenderahati yang aku dapat setelah air peluh aku jatuh berjurai...ermmm banyak kan

Bunga telor @ bunga paha diletakkan kedua-dua belah bahagian pelamin..selangor tuu
Merah + kuning = aku dapat 2 tangkai jerk..4 lagi nylies aku dah bedal telornyer..

2 comments:

Zana S said...

bunga pahar ler.. ko tertinggal r. cam pelik je aku nengok kan. ekekeke...

Unknown said...

aaaa erk...
geli jerk dengo paha..nyummm3