Tuesday, May 21, 2013

COKLAT COLLAGEN

COKLAT COLLAGEN
PRODUK DARIPADA MAHKOTA DEWA

NB bukan lah beralih arah pasal makanan NB akan sebat dan terus mencuba. Pasal NB suka. Memang tabiat NB. Ikut arwah ayah NB kot. Seme bedalllll katanya. Batu n kayu tu kalau bole di makan. Dah lama NB bege-bege kan..Ubah resepi ye dok. Ahaiiii bukan lah NB yang masak kann. Dah tentu-tentu Ibu. kui2...

Produk ni NB pun join jadi ahli. Sebabnya..Kak long NB yang mencadangkan kepada IBu. Kak Long suh Ibu minum untuk mengurangkan darah tinggi Ibu. Sangat sedap kopi Mahkota Dewa. NB kann penggemo tegar Kopi. Aduiii tak sudah-sudah dengan ayat TEGAR ek.. Ehhh sukee lah dah kebetulan memang NB suka makan. So kena harus lah ada penggemo tegar. betui tak..?

Memula tu Ibu dan NB amalkan berkotak jua lah kopi Mahkota dewa perisa biasa aje. Bila dah semakin sedap dan menginjak ke 1 tahun amalan peminuman. Untuk bekpes dan minum petang kekadang tu terlajak ke malam jugek. NB terasa berat badan NB makin naik. Walaupun NB suka makan. Tapi jika NB saingkan sekali dengan makan B'Young. Berat NB akan tetap menten. So NB setopkan dulu B'Young dan cuba Kopi Mahkota Dewa. Selera makan NB semakin mendadak. Jadi NB setoppppppppppp...Aduhh enggak bisa deh.. Suar jean NB makin ketat. Enggak bagus untuk keislamik kan.. So NB stop. Dan NB teruskan makan B'Young. Untuk Ibu pula..darah tinggi Ibu semakin naik mendadak. Ye laa dah nama Kopi. So paneh. Pun NB suh Ibu setoppppppppppp. Sambung kembali kepada B'Young. Bukan NB hendak menyalahkan produk berkenaan. Tidak NB kena sesuaikan dan serasi dengan antibodi badan kita. Tapi sangat bagus untuk pencernaan pembuangan di pagi hari sebelum kita bekpes yang berat-berat..hahhhhhaaaa yang ini NB teruja. Tapi disebabkan NB telah meng amalkan produk Miss Z. So sangat-sangat lah berbaloi dengan rege kemahalan nye itu. NB teruskan dengan Miss Z.

Hokay yang NB nak cadangkan serta nak kongsi produk terbaru daripada Mahkota Dewa. Coklat Collagen. Sangat sedap. Rasa coklat. Ecewah dah macam omputih lak Minum coklat paneh. Tapi takdelah rasa ubat sangat. Seperti kita minum air coklat di Starbuck gitu. Kawan NB amalkan tiap pagi untuk proses pembuangan najis yang lancar dan mudah. memang tiap pagi kawan NB minum.

1 kotak RM65 siap sekali dengan cawan shake. Tetapi NB tidak gemar pakai cawan yang siap diberikan itu. Nanti rasa cair sangat. So NB bancuhkan aje dalam cawan yang comel dan mug. Minum seperti biasa untuk sarapan pagi. Memang mengenyangkan. 1 kotak ada 20 peket. Untuk yang tidak gemar beli 1 kotak..NB ada juai untuk set percubaan siap cawan shake di dalam nya NB masukkan 4 peket Coklat Collagen berharga RM20 ajee.

Jadinya tidak membazir kalau kengkawan beli 1 kotak tu. Bila nak lagi bole beli terus 1 kotak atau 4 peket berikutnya.

Untuk amalan NB. Lepas solat subuh bersiap untuk ke tempat kerja. NB amalkan B'Young Pagi + Petang + ISO3..sampai opis jam 7.20 pagi..NB teruskan dengan minum air kosong. Setelah jam 9 pagi NB baru bancoh kan Coklat Collagen untuk hidangan panas dalam peyut NB. Terasa kenyang nya sampai jam 12 tengah hari. Barulah NB sambong makan SSSolution + ISO3 NB produk daripada Miss Z.

Hokay...untuk percubaan bole jeee nak beli 1 peket punn..
Selamat mencuba...





No comments: