Thursday, May 2, 2013

BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT


BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT is an advanced system which effectively detoxifies your daily raw foods and kitchen utensils by treating them with a controlled amount of ozone molecules. It has versatile usage which includes cleaning, neutralising, purifying and detoxifying through ozone reaction so that you and your family can consume cleaner and healthier foods.

Using the BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT that comes withunique features, you can be sure that pesticides, herbicides, preservatives, antibiotic etc in foods are eliminated. In fact, the presence of pathogens on kitchen utensils, spoons, and forks can also be suppressed prior using. Aren’t you relieved and more confident now as you are serving not only delicious but clean and healthy foods to your family! The BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT comes with 1 year product warranty.


Alhamdulillah...
Anda dan kawan-kawan semua telah membaca kesah di atas. Haa untuk mengubah kepada Bahasa Melayu, memang NB kurang fasih laa. Tapi takpe.. korank seme bole layan je di laman web..di bawah ek..

NB nak bercerita serba sedikit.. Apakah kegunaan mesin comey nih..nampak besau pasal NB besaukan pic nih. Ringan..senang di bawa..bole simpan dalam gobok..cantik aje..pada mulanya NB tak tau langsong pasal benda comey nih. Bila dah mendengar pakar-pakar dan pengguna tegar warga Zhulian dan cikgu-cikgu..memang sangat TERUJA nak menggunakan mesin comey nih. NB telah menggunakan mesin ini selama 1 tahun. Dan semenjak mesin ni ada. Tak lepas NB untuk menggunakan bahan-bahan mentah.. sebelum masak dengan betui.



Mula-mula NB beli ayam..rendamkan dengan air penapis BEYOND WATER..yakni air tapisan laa. Seekor ayam tu NB telah potong kecil or dibelah dua. rendamkan dalam besen yang siap sekali dengan Mesin tersebut. Masukkan wayar-wayar berkenaan.


On kan mesin..di hujung mesin berkenaan ada seperti batu kecil untuk mengeluarkan ozon-ozon baik ke dalam air rendaman ayam ini. Lama kelamaan ayam akan mengeluarkan bau-bau dan buih-buih yang tidak menyenangkan..buih-buih berkenaan seperti lendir dan berbau busuk. Ini adalah yang telah melekat dan terdapat dalam badan ayam..yang selalu kita mamam tuuu...haaa geli tak..ngeri tak..camne..nak mamam ayam lagi. Bole mamam jika kita peka dan tau ilmu..barulah kita dapat menafaat nye..betui tak..?



Ini adalah gambaran yang lebih dekat dan jelas. Memang tak sanggup bila anda..kawan-kawan..melihat benda ini dengan lebih afdal lagi. Maknanya dengan lebih original. Sanggup ke nak mamam ayam yang telah ada benda alah ni semua. Mesin ni bole digunakan untuk semua bahan mentah yang kita mamam. insya allah..kesihatan kita akan bertambah maju dan tersingkir daripada kuman-kuman jahat. Iyee..penyakit daripada ALLAH SWT. Kita sebagai hambanya perlu berusaha dan berikhtiar untuk mencari kehidupan yang lebih selesa.

Untuk harga mesin comey ini korank semua bole PM dan terus hubungi Ning ok..019 -3653347..

Berfikirlah dengan tenang dan jagalah kesihatan keluarga kita. Semoga allah memberkati..amin..

No comments: