Friday, June 5, 2009

My SLK or ALPARD

eeeeeeeeeeeee
benci...menyampah...geram...setannnnnnnnnnnnn
aku g mkn semalam dgn adik aku jai n pit..aku bwk kancil aku laaa...huhuu tapi adik jai aku gelarkan SLK n pit gelarkan ALPard..wahhhhh kaya sudah...
aku parking baikkkkkk gilerrr nyer..elok sajer aku park..g laa makan...
elok-elok jerk balik makan...hah...
haaah...sape nak jawab...setan @##$%%#%$%$^%^%....mula rr aku maki-maki org yg langgar lari keta aku nih..cehhh mmg setan..gondol tau..ilek kak..ilek..kak jai tenang kan aku..sampaikan aku marah kat pengawal yg jaga kat tmpt parking tuuu...aku g makan kat medan selera..pusat kejiranan putrajaya presint 16...mmg la ramai kat situ org g makan.
Tapi agak2 laaa orang yg keluar park yg tak serupa takde lesen tuh.mmg silake laaaa
xpe..xpe..aku n jai g balai polis IPD putrajaya..trus buat report...malang Nye sampai balai tak leh buat..psl keta nama hubby aku..aduhhhhhhhhhhhhh...hati tgh panasssss..
tapi yg bestnyer..koperal tuuu siap kau timm dgn aku n jai tuuu g r balik dulu tggu asben balik..pas2 mai c ni balik k.Tapi time nak mai balik kang buat2 tak kenal saya balik r erk..huhuhuhu best jerk..takpe aku pun balik..lepas anto jai ke bank rakyat..aku pun balik jap..mentara tunggu buyen sampai...
Huh cepat gak darling aku balik..laju r tu bwk moto..ermmm xper...hah dah settle kat balai tuuuu aku dah jln dulu ke keta...then Buyen nmpk n dgr soang mamat nih tgh discuss dgn koperal yg kami buat report tadi..hah ni rupanye budak yg langgar kita aku...buyen berkata dlm hati...tapi die takmo kol aku..takot aku sound bangang kat budak tuuu...muda lagi cam baya-baya kami gak..pemandu keta kerajaan...hah tau pun ko nak buat report...huhuhh
xpela ada hikmahnyer kot keta aku smlm..n dlm kejadian semalam..+ lagi 1 kejadian yg aku rase macam budak skola..lak..psl...????? hah lantak laaaa nak ugut aku laa tuuu jai...biarlah mereka terjun dgn labu-labunye...
kejadian semalam....

wahhhh terangkat seiiiii...cun jugak erk...sib baik bole setat..

wahhhh berganjak keta aku drp bontot keta depan tuu...itu keta yg baru masuk..so sampai ke belakang keta aku bergerak hingga himpit keta belakang..sib baik keta wira ni takde apa2...


n last sekali..." BERKHIDMAT UNTUK NEGARA "
moRALNYER....KITA BERHATI-hati pun orang langgar...kite park elok-elok pun org langgar...sooo...kita perlu beringat selalu...bukan semua orang itu betul n bukan semua juga orang akan tolong orang...

No comments: