Wednesday, June 17, 2009

Nasib Aku

Haaaa rini bosh kecik aku tuuu pandai betui laaa..mentang2 ler smlm aku masuk lambat trus die sound kat aku..ceh..aku lawan..tapi baik lak lepas tu.
Pandai lak minta tolong aku..
kadang-kadang benci laa dgn perangai die..eeeee
Arini aku tak bz sangat..tapi byk in kol dari luar.Dr.Nik pun ramai tetamu yg perlu aku layanz.Dato lak mmg tak masuk dah 3 ari nih psl d Parlimen. Besttttt
Lunch tadi aku luar aku satu tempat..ermmm rini g soang jerk..takde sapa pun teman
Nasib rrrrr..kadang aku terpikir..bila aku senang tolong orang..orang lak yg susah tolong aku.xpela mesti orang akan cakap dalam kubor pun soang kann...Entah laaaa
Aku Nekad...
Aku dah ambil dah...surat semua dah siap...tinggal nak tunggu dari Bosh Besa..
hah..insya allah if ada rejki..tak tau la bila dapat..
Aku nekad juga...
if dapat yg lagi besa tuuu aku nak settle kan semua.
Ermmmm tengah risau ni bila lak sunglasses aku nak siap nih...lambat sudah...
Ermmmm nasibbbbbb

2 comments:

eMMe said...

nape ni kak
membebel sowang2 nih
hehehehee....
nasib badan la kakk
janji badan akak sehatttt
idop kak buyen!!!!

Unknown said...

kak buyen mmg idop..
if dah mati..agak2 ramai tak suka..
huhuhuh