Monday, June 1, 2009

PENUH XTVT

Salam semua...pagi ni baru sempat nak citer psl dis week fuhhh sungguh sronok..aku mmg suka berjalan-jalan n makan-makan..best kann...

Jumaat -29 Mei 2009
betday abg kembar aku...dah ucap sungguh gembira beliau...
alang banjer satay ermmm sedap..tapi alang balik kerja lambat...so kami laaa bedal dulu
tidur umh alang di salak tinggi.Sok balik ari sabtu Nyer

Sabtu - 30 Mei 2009
Wow mkn free lagi...aku if kat umh kak lang mmg makan jer kerja nYer...aku bedal laa dgn anak2 alang n anak aku skali termasuk laa Buyen..Pagi2 alang dah siapkan bekpes..bihun goreng lada hitam...paerghhhh panas perut seiiii...psl lada hitam..
Lunch time aku nak g umh kazen aku d Puchong...Umh Bro kenit n Sis Ema..die dah masakan utk mkn lunch...tak semapt snap..pasei dah kesedapan sangat...lepak lama gak pasei dah kenyang...ibu lak buat facial...dgn sis Emma...haahhaaa...best tau facial.. leh tertido...pastu petang aku g umah akak ipar aku..kak yot baru pindah umah..fuyoooo cantik umh die 2 tingkat...wow...bila pulak aku nak beli umah..

tamo turun anak dara aku..

akak yot aku...sibuk die kemas umah baru

Ahad - 31 Mei 2009
yEAH...yeahhh...hah pukul 5 dah bangun...takottt terlewat..hah
masa aku dlm bilik air, berdering2 tepon aku munyi..sis emma kol takot aku tak bangun r..kuar jerk aku balas msg jerk ckp tgh bersiap...
aduhhh si kecik terjaga lak..papa nyer sedap tido...then dah siap semua...bwk mana yg perlu..nak g TEMERLOH......

huhhhh masih pagi..so semangat r...aku laa dok paling belakang skali...siokkk perr

Wif Bosh ELkEN at TEMERLOH..hotel green Park..Temerloh

wahhhh dah kenyang lunch mamam nasi beriani + ayam masak merah...

hah...2 mak dara..

huhuhu facial....best tau..guna mesin urut tuuuu..
if kawan2 nak facial bole cari aku..RM40 sajer...lembut jer takde keras2 na ketat..

akak eMma aku..die r yg buatkan facial kat face aku yg gebu tuuuu,die r akak sepupu yg paling giler..huhuhuh

wow keta Bosh Aku..hadiah drp ELkEN..micidissss tuuuuu..


wahhhhh...dah malam benti kat genting sempah mamam...keta c feny pun dah malap jerk belakang tuuu..

amat bosan dlm keta time balik smlm..coz jem truk drp kami benti kat genting sempah tuu smpi le ke terowong pahang n sampai le ke tol gombak..santak ke jln ulu klang..ahirnya aku jln sotcut masuk sentul trus masuk jalan parlimen..tembus istana negara..then sg besi temu bukit jalil...dan akhirnya sampai umh akak emma aku..
tunggu anak dara aku amek lambat lak die sampai dgn papa die...sementara tunggu mkn lagi..kek abg kennet bawak..wahhhh...sungguh kenyang beliau..

No comments: