Thursday, July 18, 2013

Cabutan Bertuah Miss Z

Alhamdulillah..
Bersyukur lagi kerana tak pernah laa daapt cabutan bertuah di Agensi. Selalunya kengkawan lain yang dapat. Dah lama ritu Kak Long aku dapat RM100. Cabutan bertuah. kebetulan lak sok nya Kak Long nak balik JB. Sangat-sangat la bertuah, cehh bak kata tambang jajan dapat la tu. Yang seronok nya kat agensi akU ni. Banyak sangat program yang dianjurkan. Pon  mereka-mereka yang ahli malaz nak datang ek. Nape..? termasuk lah akO. Iye lah kalau ada masalah nak datang mencari ilmu canner ek.

Iye laa untuk bulan Ramadhan ni. Agensi aku menyediakan hadiah raya yang berupa wang tunai dan barangan produk Miss Z. Wahh seronok tak terkata. Mana la tau senantiasa berdoa Allah kesian kat hambanya. Betui tak. Allah kan maha mendengar dan melihat. Dan kita sebagai manusia setiasa la ingat pada ALLAH SWT. Jangan lalai kan. Ingat untuk diri sendiri jugek.

Hadiah yang di sediakan berupa Wang tunai RM500 1 orang untuk 20 orang. Dan di masukkan lagi ke dalam bol untuk menangi hadiah wang tunai sebanyak RM3000. Bole gitu. Hadiah wang tunai yang akan disampaikan oleh RCD Hajah Ramlah Bt Abu Bakar, Jutawan Melayu MLM Zhulian No 1 seluruh Asia Pasifik. Sangat biasa dan luar biasa orangnya. Alhamdulillah Selasa lepas nye story. Aku bawak kawan baru. Dengan berkat sabar ako dapat rezeki Raisya pun dapat rezeki. Team aku buat cabutan bertuah dan kami dapat Brooch..

Brooch cenggini katanya mahal. Ermm bagi aku mahal untuk cantik xpe. Tapi kalau nak pikir balik..mahai berbaloi dengan harga dan tahan lama barang itu lah yang kite hendak. Kualiti penting. Ni beli henpong mahai-mahai sanggop. Entah la ako tak paham kat opis aku ni. Nak membeli barang pun berkira memilih kawan. Ohh die jua...jangan beli..haa dia ni juai ko kena beli. Dah berkasta pulak. Macam-macam yang dijuai kat opis aku ni. Watpe lak ako nak marah kan. Masing-masing nye rezeki laa..Ini tak..pilihan bulu lak nak membeli dan bersahabat. Ampun Ya Allah. Aku puasa.

Ok nilah adik baru ako. Raisya nama nye. Secantik orangnya. Comel ada lesung pipit cam Princess Aku. So Sya sangat happy dapat cabutan bertuah brooch comey. Walaupun kecil berharga tau. Dan Jai bagi hadiah selendang dan Kak g bagi Sya vitamin. Raisya bawa kawan nya bernama Syahira. Tapi ako lupe nak snap pic. Syahira pun comey. So tahniah buat adik akak ok. Insya Allah ada rezeki kita di dalam perniagaan ini.


Alhamdulillah ni yang ako dapat..lagipun memang lom ada koleksi ni..


Yess ni lah hadiah yang kami dapat..Raisya yg sebelah kanan ni..


Inilah Raisya..comey kan kami..





No comments: