Tuesday, July 23, 2013

Tanda Ingatan

Alhamdulillah..

Nak bercerita pasal hadiah lak. Wahh seronok rupanya kalau dapat hadiah kan. Tapi hadiah ni bukan lah kita saje-saje mintak ek. Tapi kalau saje-saje nak kasi apa salah ek. Tanda ingatan kata orang. Bukan kata aku ke. Kalau kata aku nak aje. Nak kasi orang sayang kita pun bole kasi hadiah betui tak. Aku suke bagi hadiah kat orang kalau ada $$..tapi kalau dah kelain $ enko camne nak kasi hadiah pada orang. Ako memang bertuah dan bersyukur dapat hadiah paling awal. Memandangkan CC Saliha la orang pertama yang tau aku dapat bertukar. Beliau jugalah orang pertama yang kasi hadiah kenangan pada aku. Anak murid beliau yang garang ni..yang cakap kuat..yang kuat melawan dan menjawab. Tetapi aku terharu apabila beliau lah orang pertama yang kasi aku hadiah wallet pada aku. Tak kesah la apa brand pun, yang penting ingatan beliau pada aku untuk sentiasa mengingatkan aku pada beliau. " katanya, kalau engko pakai ni mesti ingat aku, aku beli kaler lain pulak asik merahhhhhhhhh je ". Pasal apa CC aku cakap gitu, pasal beliau pun ske beno kaler merah.


Wallet daripada brand F.Timber pemberian my cc Saliha..




Ini adalah pemberian daripada Adik Zety, kale yang sungguh ceria meria..
di beri pda hari terkahir aku bertugas.


Inilah dalamnya..comey takkkkkkkkkk...? cute miut aku ske..



ok nilah hadiah yang ako dapat..tidak lupe juga dapat hadiah daripada Mem Norey, sahabat aku beri kain pasang..pagi-pagi jumaat last day aku kerja tu laa die dah hulor kat ako. Alamak segannya nak amek. Dah kata rejki Jumaat..amek la..so bila mana ako pakai baju ni insya allah ingatan aku hanya pada Mem Norey. TErima kasih Norey..biru my paberet kaler..






Yess..akhirnya dapat lagi hadiah daripada Unit aku d SPR. CC Saliha aku info pagi-pagi Isnin masa aku g lapor diri tu. Suh datang opis SPR amek hadiah. Adeyy malu seyy..semta-mata datang nak hambek hadiah gitu. Alaa datang je kami dah collect n beli hadiah untuk kamu.  LAst day ritu takdan jumpa. So aku pun datang laa..semata-mata nak hambek hadiah ni. Kaler pun dah sama dengan wallet. Kelembutan gitu. Nampak gaya memang CC suh aku berlembut lagi nih.hehehehh gitu la..tak kasi dah pakek kaler merah. GArang katanya. Aiii fedulik haku..
Apa-apaun terima kasih la pada kengkawan yang beri hadiah semua ni ye..


No comments: