Wednesday, July 24, 2013

Macaroon Cookies VeLvet

Ermmm...sedapnya..
Inilah perkataan yang keluar daripada mulut Prince sejak akhir-akhir ni. Kalau nak mamam or lepas mamam kompem Prince akan ucap.." Ermmm sedapnya.."
Tak terhingga la konon kesedapan yang dimakan itu. Kalah la Princess nak mamam, Asal kasi pada Prince nescaya habis dan sedap saje. Pedas pun bedal walopun di tahap tercungap-cungap. Wokey korang seme mesti ada terbaca entry NB yang ada gambo cake red velvet tu kan..memang di tahap kesedapan la..kalai ke 2 NB beli sampai 2, dan yang terbaru Nb beli sekali dengan kukis velvet. Mak aii nengok cam gelap itamm je. Tapi bila aman Nb dah mamam rasa..tak cukup 1. Si Prince lagi laa 1 biji sudah habis kejap je. Ok 3 biji tu berharga rm3.50 tak silap NB. Pasal dah sedap..jadi rege pun lupa. Ntah laa lebih kurang gitu la..akk yang juai ni dok Semenyih dah amek fon no pun..tapi kalau beliau bikin comey-comey sket lagi cun nak mam pun sket-sket..kann..


Dalam nya ada cream kaler oren..alamak sedap giler laa..memang rangop..sebenonya nye kukis ni kaler meroon..cam red velvet laa..
ok untuk tempahan bole hubungi NB wokey..

No comments: