Thursday, July 11, 2013

PUASA KEDUA HUJAN

Alhamdulillah...
Bersyukur jam 3.00 pagi dah turun hujan. Patut laa sejuk je..cam pakek econ lak. Ye laa awak takdo econ..Ko hado kann..?

Untuk  hari ke2 bersahur Nb dan family mamam makanan biasa-biasa aje. Yang special nya Ibu goreng ayam rempah lagi. NB mam ayam + air kosong + kurma = nak dekat imsak aku balun la akunye SS2 + air kosong dengan banyak sket. So rini sempat. Masih lama sket untuk tunggu Azan berkumandang. Siap je semua aku lakukan gosok baju bagai. Aku siapkan Prince. Seperti biasa la beliau. Susu + Soya 1 botoi habis..sambung tito lagi. Princess still demam. So coti sekolah lagi. Jam 5.30 pagi terus meces pada pakcik Van dan Teacher Nazira info Princess tak datang. Rini Princess tak pose. Biorlah demam.

Ya ampun..pagi tadi dari rumah hujan biasa-biasa aje. Bila sampai area DEngkil + Cyberjaya terus masuk Putrajaya mak aiii lobek lak. Dah la econ SLK aku kureng..biasa laa..iutt kalot aku park jap. Alhamdulillah..rini cepat lagi. Ekekekk..suke ek Ko NB kalau cepat..kalau lambat..choiii laa..

Untuk Ramadhan kedua hujan turun dengan lebatnya. Wahh rahmatnya sungguh pemberian Ilahi. Amin.




Sejuk je rini kann..Dalam opis pun dah tak tahan beno ni. Tapi sabar..alaa macam tak pernah puasa lak NB ni ek. Kann..ermm ako baru laa nak menyejukkan hati kann..tapi ada jugek sore-sore sumbang..nak kasik paneh..hitung tak hitung laa..JANJI aku PUAS..engko cam PUAS je akO blahh..kenn..

2 comments:

Raihan said...

Mesti sambil drive..melayang fikiran duk pk....alahai if weekend bestttnyaaa...hahahhaha

Unknown said...

Tauuu xpe...
bukan nak pikir weekend..
Kite doh pikir..xde dah kat opis tu..